Veronika 3 hónapos / 2011. január /

Kicsikénk három hónapos lett, nagyon gyorsan telik az idő
elkezdtünk babamasszázs tanfolyamra járni. A rendelőbe tartja Enikő védőnő, nagyon jó dolog a masszázs , Veronika nagyon szereti, minden este fürdés előtt a kanapén megmasszírozzuk.
Hason fekve szépen tartja a fejét.
Meg tudja tartani a kezébe adott csörgőket, játékokat.
A hintája felett lévő madarak szereti nézegetni, szemével követi őket.
Most már egyáltalán nem fogadja el a cumit, de elkezdte álmában a hüvelykujját cumizni, nagyon édes ahogy nagyokat cuppog vele.
Az egyik sétánk alkalmával kaptunk egy szórólapot babajogáról, elmentünk kipróbálni. Nagyon tetszett nekem meg a lánynak, érdekes feladatok vannak neki, na meg lógatások, amiktől először tartottam, de miután láttam, hogy a többi gyereknek sincs semmi baja, sőt élvezik én is bátorkodtam lógatni kicsikémet. Amit nagyon szeret, minden délelőtt szoktunk egy kicsit jógázni itthon. :D
Elérkezett az első babaúszás is. Algyőre mentünk, apa ment be a vízbe. Hát az órák borzalmasak voltak, Márkó teljesen ki volt akadva, hogy milyen rossz az oktatás, és teljesen igaza volt, odáig fajult a dolog, hogy ahogy belement Veronikával a vízbe ő azonnal elkezdett nyöszögni és nem akart bent maradni a medencébe. Az órák lassúak voltak és mindig ugyanazok. Így 5-6 alkalom alatt sikerült az oktatóknak elérniük, hogy Veronika kifejezetten utáljon vízbe lenni. Hallgattam Márkóra és kiprobáltuk az Anna –fürdőbe is az úszást. Teljesen más volt a foglalkozás. Két hónap kellett hogy élvezze újra a vizet, de szerencsére most már nagyon szeret pancsizni.













Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése