Veronika 1 hónapos /2010. november/

NOVEMBER 10 a nap amikor a kicsikém elkezdett szopizni, hihetetlen volt soha nem felejtem, ahogy a hintájába ült én fejtem de még be se fejeztem a jobbot,de már kezdenem kellett volna a bal cicit,de Veronika nagyon nyügi volt, és már nagyon elegem volt az átkozott fejésből. Mondtam neki hogy „ha most nem kezdesz el szopni akkor tápszert kapsz!” és csoda történt a lánykám elkezdett szopizni, el sem akartam hinni, de éreztem hogy most már menni fog. Aznap nem mertem mégegyszer neki odaadni inkább fejtem, de elhatároztam hogy holnaptól szopni fog, és így is lett. Pénteken mertem először eldicsekedni vele, addig csak Márkó tudta hogy mi történt! Az esti etetést meghagytuk cumisüvegből,akkor mindig apával evett és általában együtt is aludtak el a kanapán. Márkó ülve aludt vállán a picikénkkel :)
Picikénk 6 hetes és egész éjszaka nem kelt fel :) hihetetlen , de reggel 5 óráig aludt. Szerencsére ez nem egy kivételes alkalom volt. Innentől kezdve nem kelt fel enni éjszaka oltári mázlink van, egész éjszaka meg se mukkan este 7-kor letesszük és reggel 5-ig alszik. 5-kor megetettem és 8-kor ébred újra :D
Megvolt az első tudatos mosoly amit apa kapott. :D Én akárhogy próbálom kicsalni belőle a mosolyt nekem nem jár :)
Kicsikénk gőgigécsel az ö-e hangokat gyakorolja. Zabálni valni mikor száját csücsöríti és olyan mintha azt mondaná, hogy ÓÓÓ :










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése